Saturday, November 17, 2012

Rindu Bandung


Bila kepala rasa sesak je aku mesti teringat Bandung.
Honestly masa pergi Bandung last month aku rasa sangat tenang.
Sebabnya aku jauh dari ke-busy-an kat ofis. Aku jauh dari orang-orang yang menyerabutkan aku.
Aku jauh dari kawan-kawan n family so dorang boleh rindu aku *cewah* hahaha ade ke :p.
Aku jauh dari masalah duniawi, masalah peribadi, masalah bla bla bla. Hihi.

Kat sana fon aku hidup selama 2 hari je. Sebab kat sana plug sume 2 pin, n charger aku 3 pin.
Nak beli plug baru tapi asik terlupa sebab dalam kepala otak asik pikir mane nak pegi shopping lg ni ek?
Last2 sampai kesudah la tak beli. N aku pun xbeli no fon sana. Just call mak aku 2-3 kali guna Stea punye fon.
Hehe maceh Stea :p
Honestly, I really don't want to get connected to Malaysia at that moment.
Just nak ada aku n Bandung *poyo lagi*

Aku nak cerita lagi pasal Bandung tapi ngantuk pulak.
Sejak keje awal pagi ni memang ngantuk awal.
Hehe ok esok aku nak gi AIM tengok live for the first time.
Semoga boleh jumpa Hazama.
Hahaha gudnite olls esok aku citer lagi ;)

No comments:

Post a Comment

Pujian