Thursday, February 21, 2013

Oh kalut dan gelabah

Hye assalamualaikum..

Hari ni mengupdate blog kat office since work volume quite low minggu ni.
Bagus la, last week punya volume punya high like hell. Dari abis keje kul 8 sampai melarat kul 9 - 9.30 macam tu.
Dengan masalah user plus masalah ngan orang tempat keje yang poyo tak boleh blah plus masalah aku lagi, sampai aku jadi blur and sometimes tak boleh berfikir kejap.
So mood aku minggu lepas sangat la disaster huk huk.
Aku bukan campur masalah aku ngan user, tapi dia punya stress tu macam dah tak boleh nak keluar dari kepala otak aku. So otak aku akan sentiasa fikir untuk cari solution.
Haha solution la sgt kan..

Laptop aku still ada kat Digital mall lagi. Ahad hari tu Chinese tu call cakap laptop aku motherboard rosak.
Kalau nak repair dalam 500+ . Hmm dah agak dah.. T.T
Sedihnya tu laptop kesayangan aku dah guna 5 tahun tau..
Sekarang macam kena beli laptop baru tapi wang nya nggak ada gimana ya ?

Minggu ni aku masuk kerja pagi pukul 6AM. Hari-hari ade je member tegur, apsal muka penat la, muka ngantuk la and paling best apsal mata aku lebam.
Bila balik kerja mak aku tanya, akak apsal ko nangis?
Oh noooo.
Nampak sangat mata aku sembap sebab tido tak cukup.
Masa masuk kul 11Am, aku dah biasa tido kul 2~ 3AM camtu so pagi aku bangun la dalam kul 8 ke 9 ke.
Ni bila masuk kul 6AM, aku kena bangun kul 4 or paling lambat 4.30 sebab kul 5 dah kene gerak dah.
Then badan still terbiasa tido kul 2AM, so kul 9PM tu blum tentu aku bleh tido lagi so end up nye kul 11 or 12 lebih baru boleh tido. Tu pun aku paksa untuk lelap.
Haiya.
Lepas ni tak nak keje shif tukar2 lagi boleh? =.='

Peace! from sye yg bermata lebam 0.0



1 comment:

  1. I've been surfing online more than 3 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.
    Personally, if all webmasters and bloggers
    made good content as you did, the internet will be a lot
    more useful than ever before.

    Check out my web page: Achat tweet pas cher

    ReplyDelete

Pujian