Tuesday, September 27, 2011

Lori *^$^#$# grrr

Aish hari ni ade je bende jadi nak kasi aku geram tau.
Pagi tadi mase nak gi keje, boleh pulak kan ade lori ni gi sagat kete aku.
Memang demm betul la.
Calar kete aku, cat tanggal, ngn kemek lg, nasib baik side mirror tak patah.
Yang aku geram tu, driver lori tu wat dek je.
Aku hon sampai nk tecabut button pun die still xberenti. Babunnnn.

Actually aku kat lane tengah. Lori babun ni kat lane kanan, then die nak masuk kiri.
Aku nampak die nak masuk kiri so aku stop la bagi die jalan. Sekali kau pegi sagat kete aku buat ape?
Tak tengok side mirror ke? Dah tu tak dengar pulak aku hon. Ke buat2 xdengar?
Aku rase dah hon cukup lama kot. Eeeee rase nak kejar lori tu pastu nak ketuk driver die pastu nak jerit kat telinga die kasi pekak!
Tapi rase je la. Hehe nak kuar kete aku tak berani la pulak.Kang kalau die ketuk aku balik camne?

Nasib baik tak teruk sangat. Tapi aku tergamam gak la mase die sagat kete aku.
Perasaan die lain dengan perasaan langgar kete orang.
Takut campur geram campur marah campur nak maki. Haa!
Aku ingat no plat die CCQ2233.
Nak buat report da tadi tapi ayah cakap tak payah la sebab nanti proses die lame kat balai polis tu.
Hmm xpe la, consider tu jugak sebab xteruk sangat.
Kau lepas hari ni lori.


No comments:

Post a Comment

Pujian