Friday, September 2, 2011

Pictures ;)

My family, but without ayah.
Actually amik pic ni sebab nak mms kat ayah tapi line sane teruk so tak lepas. 

Me.hohoho

Ayah. dan ofis. dan kerja.
Sedih dia beraya kat ofis. Kejap-kejap dia call. Hehe.
Kitorang sampai rumah tengok dia lesu je, rupanya tak makan nasi seharian sebab takut kena food poisoning.
(Penah kena dulu fobia sampai sekarang, thats why la)
Sian ayah aku..
Ni tempat aku membuli. Tati n Nana. Hahaha :D
Makcik aku, belakang tu adik aku then baju biru tu sepupu aku yang baik hati.

Baby yang suke melekap bila orang dukung dia. Nama dia Tuah Zulhairi kot.
Lupa. Huhuhu

Tu mak Tuah. Yang lain2 tu anak2 dia la. FYI, Tuah ni anak ke 13.
Baka baik punya.Heheee


Alamak blur. Tak pe la, yang tengah tu Ika, sepupu yang aku citer semalam.
Camwhore cam aku gak. Yang adik aku ni camwhore gak. Muka kitorang je yang banyak dalam kamera.

Ni masa make up makcik aku, mak si Ika ni. Sporting abes! :D

After make up. Tak nampak sangat sebab dia pakai speck pulak. Hu3.
Yang tepi2 tu anak2 dia la. Aku je sesat.



-The End-
^_^



No comments:

Post a Comment

Pujian