Thursday, August 16, 2012

19 Aug 2012 : Selamat hari raya!

Hye n assalamualaikum :)

Lama x menulis kat sini.
Busy sket la skrg ngan keje lagi, ngan Mary Kay lagi.
Cerita-cerita terpendam pun banyak. Aiyoo :$

So nak raya ni, lagi 3 hari je.
Korang mesti seuma dah ready kan?
Hehe.

Aku rase kali ni feeling raye aku lain macam sikit.
Mungkin sebab aku dah besar ke? Hahaha make sense.
Tahun ni 2nd tima aku beraya sebagai seorang pekerja.
Tapi still xdapat lagi nak bagi duit raye kat anak2 buah aku.
Hehee sebab terover bajet lak hari tu plus tetiba tayar aku plak pancit kene tukar tayar baru maka simpanan aku pun lari la.
Aku sempat shoping kasut ngan blouse je sepasang.
The important part of hari raya which is BAJU RAYA boleh tak aku tak dapat nak beli?
Boo kepada diri sendiri.

Alasan2nya :
1. Malas nak pegi kompleks PKNS or Jalan TAR or Masjid India sebab orang terlalu ramai. Rimas
2. Nak shopping online tapi baju yang perkenan sume da abis stock. w..t...
3. Warna maroon which is tema raya tahun ni sangat la susah nak cari. kalau ade pun design tak lawa or harga mahal nak mampus.Huh
4. 50-50 nak beli ke tak sebab duit cukup2 untuk sampai ujung bulan je. So decided TAK beli.
1st time saye raye tanpe baju raya time kasih T.T
Tapi tak pe la seperti kata sorang kawan aku ni, "Kita bukan budak lagi so xde baju raya baru pun xpe, baju tahun lepas ade cantik2 lagi kan.."
Okey acceptable. :)

Jadi..Selamat hari raya kepada semua kawan2 n sape2 yang tersinggah kat blog ni pun, selamat hari raya jugak.
Maaf zahir batin.
Nak tau tips cantik dengan Mary Kay jangan segan2 contact ye.
Maceh! :))


No comments:

Post a Comment

Pujian