Monday, February 3, 2014

a desicion

Hari ni hari ke 7 tempoh resignation aku.
Ade lagi dalam 53 hari lagi to go. Chaiyok!

Masa nak but keputusan ni, aku confuse sangat-sangat.
Aku memang dah sangat-sangat tak boleh terima untuk terus kerja mcm ni.
Otak aku dah tolak, hati aku dah tolak, sekarang ni perbuatan aku pun da tolak.
Rasa berdosa sebab buat kerja tak ikhlas tapi makan gaji huhu.
But at the same time , aku belum ada kerja lain and might need some money to start a new life.
Aku buat Mary Kay part time, dapat la untung skit kalau aku ada masa nak buat.
Tapi kalau dah busy tu xdapat la kan.
Terdetik nak buat Mary Kay full time :)

After few discussion , alhamdulillah ada kekuatan nak hantar surat resign.
Macam kata dorang, percaya pada Allah, rezeki Allah yang tentukan, rezeki ada di mana-mana cuma kita je yang kene usaha and berdoa.
Betul sangat-sangat.
Kembali pada pencipta. Maybe dugaan untuk aku sebab lalai and leka dengan dunia :(

Tapi pape pun, 1st time aku rasa sangat lega pas hantar surat resign.
Rase cm terlepas dr cengkaman eceyyy
Hehehe ;p







No comments:

Post a Comment

Pujian