Monday, April 14, 2014

Move on

Assalamualaikum~

Hari ni 14 April, 19 days after I quitted my job.
Hehe.
Perasaannya...rindu.
Rindu nak berborak menyakat ngan kawan2 office, rindu pergi lunch ramai2 tiap kali Jumaat je memang babai la user, sape kacau nak dekat2 kul 12 memang xkan dilayan hehehe.
Rindu nak beli durian crepe, rindu bergossip tiap2 pagi, rindu potluck..celebration semualah!
Tapi rindu nak kerja stress2 tu xde lah hehehe :p
Aku rase sedih tapi dalam masa yg sama aku rasa lega sebab lepaskan sumthing yg aku dah xleh go on.

Challenge lepas tender?
Of course ade hehe.
Well aku da xleh bershopping cam dulu, sebab kene make sure duit sentiasa ade dlm acc.
Xkan nak mengharap suami je semua. Over ok.
Kereta ngn credit card kne byr sndiri hu3 *pengsan*
So sementara nak tunggu stabil ni, aku ade la jugak apply keje lain, go on dgn bisnes Mary Kay and Shaklee.
Ni la masanya, sebelum ni xde masa nak mengupdate , sekarang hah masa kemain banyak lagi muahaha :p
Apepun, aku xmenyesal bila keadaan jadi macam ni.
Ni lah risiko yang aku dah expect masa buat keputusan hari tu, but..no turning back.
Keep going and smile!
Rezeki tu Allah yang bagi asalkan kita usaha.
Insyaallah..Aku yakin janji Allah tu pasti.
Bezanya cepat n lambat je :)



No comments:

Post a Comment

Pujian