Wednesday, October 26, 2011

am i confident enough?

Assalamualaikum..Again!


Semalam aku g interview dekat HP. Kat Cyberjaya.
As expected, aku sesat. Huhuu..
Mula2 dah jumpa bangunan HP. Aku duduk je dalam kereta since awal lagi before the interview.
Masa tu baru pukul 1.30, interview pukul 3.
Stengah jam aku duduk situ, tapi dengan perasaan tak sedap hati.
Macam tak sure je tu bangunan HP tempat yang aku nak interview tu.
Sebab kan, tempat tu sunyi.
Last2 aku pun keluar kereta, pergi kat tempat guard tu tanya.
Memang betul la aku dah salah bangunan. Haha.


Pastu aku ikut la direction yang pak guard tu bagi.
Tapi masalahnye dah pusing tempat yang sama banyak kali pun tak nampak2 gak bangunan HP ni.
Aku pun tepon Farah. Tak angkat pulak. OMG.
Aku pun try la jalan arah lain pulak. Try gune GPS jugak, tapi xde.
Huaa..
Sekali hujan pun turun selebat-lebat kau. Lagi la aku cuak.
Time dah pukul 2 lebih. Risau tak sempat sampai before 3.
Tengah redah2 tu, Farah call. Wahh lega!
So aku mintak direction kat Farah sampai la aku sampai betul2 depan bangunan tu.
Thanxxxx ^_^.


Sempat sampai before 3 yeay! Pastu masuk la bilik interview.
Yang interview tu mula2 2 orang, sorang tu Korean. Comel ;3
Hehe and lagi sorang tu Malay ;3
Pastu kejap tu masuk lagi sorang, dan sorang lagi.
4 orang. Perhh cuak nak mati.
Interview kali ni interview yang paling lama antara interview aku yang before2 ni.
Sejam setengah bai, sakit pinggang aku kat dalam tu.
Dengan jantung meletup2, rama2 yang terperangkap dalam perut lagi.
Adoi sabar je la. Siap buat English test lagi, essay pulak tu.
Ntah ape aku merapu tak tau la. Mesti dorang guling2 baca. So sad  =_=


Banyak jugak soalan die tanya aku.
Ni la beza company multinational dengan company tempatan.
Maybe dorang nak candidate yang betul2 confident. Aku?
Ntah la. I've tried my best. They'll judge me. Tak tau la dapat ke idaknye. 
Hu3.
Ok tu je lah. Bye!

No comments:

Post a Comment

Pujian