Wednesday, November 2, 2011

keluar dari keselesaan

Assalamualaikum.


Now I'm officially resigned from Sun Pharma.
A bit sad, and now i'm missing them.
Tapi tu lah, aku rasa aku tak dapat belajar banyak kat sana, 
and somestimes aku rasa terlalu selesa.
Terlalu selesa kadang2 boleh jadi menakutkan jugak.Hehe.


Ok lah, semalam aku dah start masuk company baru.
As a programmer n designer at Statworks Analytical.
1st task aku kene buat design. Pastu dah tak de ape nak buat, melepak je.
Hehe.


Orang2 kat sini sume ok la, dorang ajak aku g makan same2,
borak2 sikit2 n aku pun tak la rase kekok sangat.
Tapi satu je benda aku tak tahan.
Jem yang maha dahsyat.
Pagi aku gerak 7.30 sampai 10 minit pukul 9.
Then balik pun sama, lagi teruk jem dia.
Aku sampai umah pukul 8 lebih.
Hari2 camni memang masak la akuuuu..


Tu la aku yang nak sangat tukar kerja.
So ini la maksud aku keluar dari keselesaan.
Dah sekarang ni aku cuma selesa kat ofis je.
Hohoho ^o^

No comments:

Post a Comment

Pujian