Saturday, November 19, 2011

review: Aku Bukan Tomboy

Hahaha citer ni cool gile.
Komedi ringan i guess. Citernye simple je, tapi lawak die tu memang tak bleh blah.
Aku gelak dari awal citer sampai abes.
Makin bagus jugak si Syamsul ni buat filem ek. Good job bebeh! ;p

A simple story, pasal sorang pempuan ni, Farisha (Scha) perwatakan die macam laki,
tapi die bukan pengkid, or lesbian or what so ever. 
Just die kasar, bawak motor besar, rambut pendek n dress up tak feminin.
Semua orang salah anggap kat die, even pengkid bergaduh berebut nak die.
Die ade sorang kawan baik, Harry (Shaheizy). Harry ni layan die cam laki, but at the same time sebenarnye Harry ni suke Sha. Hehe.
Dalam pade tu jugak, Sha ni die accident dengan Burn (Syamsul). 
Burn ni nerd gile, memang lawak ok tengok die. Hahah.
And dorang ni berkenalan sampai la masing2 jatuh hati.
Tapi mak bapak si Burn ni tak suka, ye la sebab Sha kan tomboy plus family Burn ni orang kaya.

Part tak bestnye sebab ending die bersambung.
Tak tau sape yang Sha pilih.
Maybe akan ade Aku Bukan Tomboy 2?
Ciss. Grrr.

Tetibe aku rase watak Sha tu sikit2 macam aku. 
Kasar, kurang berperasaan, ye dok? Ahaha

No comments:

Post a Comment

Pujian