Tuesday, November 8, 2011

Your girlfriend?

A guy ask me, do u want to be my girlfriend?

Hahaha.
Awal2 lagi dah sounds poyo. Bukan ke patutnye kau tanya "Could you be my girlfriend?"
Seriously, aku ambik kire jugak bende2 macam tu.
Tapi tak tau la, mungkin die maksudkan lain tapi ape yang ditulis lain.
Hehe
Oh a'aa kan, lagi satu, propose by sms?
Ala derr tak gentleman la camtu. Kita dah besar patutnya propose la face to face. Kann?
Hehehee ;p

Tapi tu bukan sebabnye aku tolak.
Well first skali, kalau kita nak bercinta, kenelah ade perasaan kat orang tu kan? :)
In this case, aku suka die, but as friend la.
And bile fikir 2 3 kali pun aku still xdapat nak bayangkan perasaan 'lebih dari suka' tu kat die.
So taknak la kecewakan sape2.
But still aku appreciate his feelings :)


Die tanya, xnak try dulu ke?
Hmm..try?
Aku sebnanye ade lagi perasaan takut nk bcinta tu.
Ye la sbb my past story kan, so takut tu still mghantui hidup aku.
Mungkin la satu masa nanti hati aku akan terbukak ke, cuma xtau bile.
Aku pun nak kawen weii sape tak nak!
Tapi aku dah besar, kalau boleh aku xnak bercinta tapi ending dengan orang lain.
Kalau boleh biarla aku bercinta dengan orang yg aku betul2 yakin akan jd suami aku.
Insyaallah..tapi no doubt la, kita hanya merancang,
semuanya Allah yang tentukan..


Aku tanya, kite ni tak la rapat sangat then kenapa tibe2 je nak aku jd gf kau?
Die cakap sebab die percayakan aku n he's have a faith on me.
Hahh boleh caye ke?
Hehe sorry la aku bukan jenis perempuan yang percaya pada kata-kata je,
keikhlasan kau tu yang aku nak tengok. n sejauh mana kau boleh terima aku.
Aku ni bukannye baik sangat, perangai aku lagi, degil aku, ego aku, garang aku, childish aku..
Sume2 tu kau yakin kau boleh terima? Aku just tak nak the same thing happen to me..
It's hurt you know. Hu3.
Aku ni nampak je macam tak kisah, macam tak ambik tahu, macam tak de perasaan.
You're wrong. You just don't know what I am thinking.
Aku pernah dengar, "if you can't handle me at my worst, you sure don't deserve me at my best".
Aku rasa tu sangat sangat betul benar batil lah. Hehe :)



No comments:

Post a Comment

Pujian