Thursday, December 29, 2011

bebelan akhir tahun

Shutdown period. Best. Xde keje. Eh macam la aku ade keje b4 ni. Tak start buat keje lg ponn.
Haha. Tapi, bosan. Ngantuk. =.=

Anyway, tengah bengang sebnanye. Orang lain sume da bleh enjoy gi shopping. Aku ni still kene jimat2.
Gaji wa xmasuk lg la. Huhu. Tanye2 rupenye aku nyer payment method by cheque. What the f....
Serabut otak aku pk camne orang lain punye by bank transfer, n why me by cheque?
Kalau by next week tak dapat2 gak, memang aku g serang HR. Serius. Grr.
Manager kata, maybe sebab u punye masuk lebih sket sebab campur dengan last month punye.
Alahai, kalau campur 2 bulan penuh pun bukan banyak pun gaji aku. Tak de efek sangat aku rase.
And I don't think that is the reason. Sigh sigh n sigh lagi.Huf~]

Em, aku dapat offer sambung master in Network. Nak ke tak?
Tapi aku nak keje. Tapi aku pun kalau dah dapat peluang camni cam sayang nak tolak.
How if I do both? Tapi nanti lagi serabut otak aku nak buat coursework lagi.
Adoi la....belajar ok lagi, tapi coursework malas. Haha dasar pemalas btol kau ni la woi.

Teringat zaman belajar. Best moment in my life! Tapi bile exam jadi xbest. Hehe.
Kan best kalau blajar je tapi xde exam. Hahahah gila.
Pastu kene ade fyp plak kan. Arghh fyp, coursework tu macam fyp la kan?
Kene buat projek pastu present.

Derrr..projek fyp aku yang boleh kate simple gak la tu pun serabut berganda2 otak aku.
Hidup tak terurus, badan kurus, muka cekung, mata panda, budak muka cantik kat kelas aku pun jadi tak menarik lagi dah. Hahaha azab gila mase tu. Tapi salah aku gak sebab dah tengah2 sem baru menggelupur nak buat. Padan muka.

No comments:

Post a Comment

Pujian