Tuesday, December 13, 2011

night shift day 1

Semalam 1st time buat night shift sebab ade training.
And this is for the whole week. '=_=
Perasaan aku?It's suck.Aaahhh~


Masuk kul 10pm. Mase tu tak ngantuk lagi.
So bleh la poyo2 berjalan2 gi toilet, g amek la..haha.
Pastu gatal pulak semalam aku pergi amek air mocha.
Konon tak nak ngantuk la.
Tapi pas minum separuh baru teringat yang aku ni bukan bleh minum unsur2 coffee sangat.
Kalau nasib baik tak jadi pape lah.
Tapi semalam nasib tak baik la.
Kene pulak semalam senggugut.
Perut aku sakit gila sampai termuntah-muntah aku.
Duduk dalam toilet nak dekat stengah jam sampai kawan aku datang cari.
Mase tu memang rase nak pitam. Tapi pas muntah tu dah kurang sikit.
Pas dah ok aku pun masuk meeting room balik.


Training tu memang amat sangat sangat bosan.
Trainer tu gi bace je slide tu kan.
Explanation pun sikit-sikit. Agak2 la, dah la buat training tengah2 malam.
Consider sket kitorang sume ngantuk.
Why not using any interesting way in presentation to avoid us from getting bored?
First 15 minutes aku bleh lagi.
Pastu aku dah start bengang sebab class tu bosan gile.
So..aku pun tido. Hahaha geram tol aku. Grr.


Tak tau la die prasan ke tak tapi hopefully die tak prasan la. Hehe.
Mase break 1 jam pun aku gi tido gak.
Pastu masuk kelas balik, aku dengar die bercakap sampai agak2 otak tak bleh absorb lagi,
aku sambung tido balik.
Sampai la sesi Q&A.
Die tanye kitorang soalan. Nasib baik aku bleh jawab.
Even I'm 'not' into the training while I'm in the training. Betul ke ayat ni tah.
Aku ingat gak la sikit2 sebab ape yang ditraining kan tu aku dah go through last week.
Haih. Malam ni tak tau la ape jadi.
Adakah aku akan tido lagi? Perut cam sakit lagi je ni.
Tak tau laaaa.....



No comments:

Post a Comment

Pujian