Tuesday, December 6, 2011

berdepan dengan ketakutan

Annyonghasaeyo~

This week is preparation for my presentation.
Arghh da la masuk kul 7, pastu kne wat presentation plak.
Rase x mcm budak skolah? @_@

Aku dari kecik memang tak pernah suke presentation.
Aku akan sentiasa mengelak. Masa kat MRSM dulu pun aku selalu je jadi tukang tulis or tukang cari maklumat.
Memang tukang present tu jarang lekat kat aku la.
Kalau aku present, tu sama ada cikgu letak syarat setiap orang wajib present tak pun individual presentation.
Hahaha

Aku ni cepat gemuruh, pastu stage fright lak tu.
What will happen to me is nanti muka aku pucat, pastu gagap, pastu suara parkinson, i mean terketar-ketar, pastu blur lagi..blablabla.
Sume orang akan perasan. Malu i tau.. T-T
Sebab tu kalau boleh memang aku tak nak present.
I hate presentation!!grrr >=(
Tapi apekan daya, life aku memang perlukan presentation.
Kalau tak macam mane nak present FYP??
Ah time tu jangan tanye la, tak leh duduk diam aku sementara nak tunggu giliran.
Kejap2 sakit perut, pergi toilet. Then makan pun tak lalu.
Punya le cuak kan..
Pas present tu makan cam hantu. Wakakakaka.

Ade lagi satu paling bengong mase aku present kertas kerja time i-Hack.
Malu gile. Aku ketua tapi aku plak menggigil-gigil siap blur kat depan tu.
Mari tepuk dahi. Ouch~

Ni aku tak tau la camne keadaan aku nanti.
Harap2 aku tak nervous. Aku ni kalau nervous terlebih aku ketawa hahaha.
Kang dorang ingat aku tak serius pulak. Hueh.

Ok mari tido. Nite all. Wish me luck next week ;)

*entry macam tak ade kene mengena ngan tajuk. tp lantak la malas pk =.=*

No comments:

Post a Comment

Pujian