Friday, December 23, 2011

dunia Korea

Sekarang aku dah mula berjinak2 dengan K-pop.
Sume ni start masa aku kerja kat 1st company. 
Boss aku la ni, die ni minat gile gile gile anything about Korea.
Lagu Korea, citer Korea, orang Korea, negara Korea, bahasa Korea n even makanan Korea!
Selalu time lunch kitorang borak2 pasal citer tu, lagu tu, macam2 la.
*rindu plak kat dia ;(


N one day, die tunjuk kat aku video klip SNSD. Lagu Hoot, aku ingat lagi.
Mase tu aku rase macam not bad gak dorang menari. Da la sume cun2.
Pastu malam tu tengah bosan, aku pun search la group SNSD kat youtube.
N aku jumpe banyak lagu yang best2! Tak tau nape eksaited sangat, esok g keje aku trus download almost sume lagu2 dorang.
Mase tu internet ofis tengah laju, so aku download senyap2. Hehee..
So sejak tu hari2 aku dengar lagu SNSD, siap burn dalam cd dengar dalam kete hari2.
Over tau.. Haha


SNSD a.k.a Girls Generation. aku minat Sunny!^_^



Pastu aku search lagi group2 female Korea. Aku jumpa macam2, Brown Eyed Girl, Kara, 2NE1, Sistar, blablabla..macam2 lagi la tak ingat plak name group dorang.

Ade yang seksi je lebih, lagu xbest pun.
Macam BEG, yup dorang seksi n lagu pun bleh tahan. Suke Abracadabra!
Tapi kalau tgok video klip die, terbeliak mate kau. Try ah tengok. Haha.
Haa pastu aku tgok 2NE1. First impression, apsal la suare dorang ni pelik, pastu besar lak tu.
Dress up pelik, style pelik, lagu pelik, sume pun pelik la.
1st song dorang aku dengar - I am the best. Sampai skarang aku still rase lagu tu pelik.
But tak tau nape, lagu tu dok terngiang2 kat kepala aku sampai 2-3 hari.
So one day aku pun dengar lagi lagu tu. Tetibe rase cambest.
Pastu dengar lagu2 dorang yang lain. Weh...best ah!!
*Lame~orang lain dah tau lama kot ~~~


Ok aku nak buat special entry for 2NE1.

No comments:

Post a Comment

Pujian