Friday, January 27, 2012

extravaganza. motif?

Rinduu~
Rindu nak update blog. Hehe.
Payah la nak online keje syif malam ni.
Pas keje tido. Pas subuh balik. Pas balik sambung tido.
Bangun plak...xyah gitau la ish ish.

Mak aku bising sebab aku selalu cakap nak tolong masak, tapi bila bangun tido makanan sume da siap masak.
Hahaha. Pastu aku bising balik kat mak aku tanya nape die xkejut aku.
Pastu cubit aku lak. Comel tul mak aku ni hahaha.

Banyak nak citer ni, tapi bagi summary je dulu ek.
Nanti ade mase aku buat full entry.

Last week aku pegi bercuti kat Perak!
Walaupun 3 tempat je aku pegi tapi still best!
Paling best masa g caving kat Gua Tempurung. Superb! :D

Pastu aku ade beli produk baru.
Nanti aku buat product review k.. Eksaited nak citer ni. Heheh.

And aku ade new buddy sekarang. Ehem.
Tapi new buddy yang bukan orang. And bukan hantu juge.
Huhuhu happy :D

Pastu nak review pasal Saga aku.
Komen seorang pengguna, bukan komen untuk riak riak keyy..
Hahaha please don't get me wrong.

And someone asked me about..risik.
I don't know wether he is serious or joking, but this sounds really new to me.
Really really :o
Ngeh ngeh ngeh.

Btw, aku nak ingatkan diri sendiri supaya menyimpan duit sebab tahun depan insyaallah kalau ade rezeki aku nak terbang ke Germany.
Yeah! Stea, awak pun same k. I'm reminding u too XD

N kawan2 lain, Nana, Farah, Wanieayam, Bakishayam, Aidaayam, Kak Leen ke, kalau nak bercuti ajak je.
Tapi syaratnye mestilah sabtu ahad saje sebab aku keroje.
Adios ;)

2 comments:

  1. Bandung? count me in okayh!! ;D
    excited nk g sane plak! yeayyyy!!


    new buddy? ehem2.cm tau je.tenks to buddy tu gak sbb buatkan xsesat mse g kenduri kawen aritu.ahahahaha!

    ReplyDelete
  2. awk mmg for sure in the list.hehe :D
    yup2 that buddy la.buddy yg berguna.hehehe

    ReplyDelete

Pujian