Tuesday, January 10, 2012

sebaris dua ucapan di tengah malam yang bosan

Sekarang adalah perubahan.
Aku dah tukar syif malam.
But this time is quite ok dari yg mase training tu.
Maybe sebab time die 5.30pm-2.30am rather than 10.00pm-7.00pm.
Rase macam tidur tu lagi cukup la.Hehe.
Tapi panda still panda gak. =.=



Time ni la aku tengok orang2 punye perangai ke 2.
Perangai bila dah ngantuk n kene buat kerja.
Ade yang malas layan orang, ade yang ok cam biase, ade yang blur (aku la tu),
ade yang muka masam mintak penyepak..hahaha

Orang cakap bila dah keje malam, badan akan susut sikit sebab kita dah kurang makan.
Tapi aku asek lapar je tengah2 malam, especially pukul 10 or 12 camtu.
Hari ni aku lapar gak, tapi takut nak makan sebab paha cam makin besar je tengok.
Ngeri beb.
So mintak Kak Leen punye oat. Oat tak gemuk kan?

Disebabkan aku balik pagi buta, mak aku suruh tido dulu kat ofis.
Mane lagi kan tempatnye kalau bukan surau.
Semalam aku ingat nak balik umah gak, tapi siyes memang ngantuk gila.
Masuk2 surau tengok ramai pulak orang tido.
Aku selit je la mane yang boleh.
Paling tak leh blah kan, ade yang siap bawak toto!
Jeles doe. Aku tido atas lantai je. Sakit belakang bangun pagi2. Huhu..
Aku tak de toto pun kalau nak bawak.
Nak bawak tilam besar la pulak.
Tapi hari ni aku bawak selimut sebab sejuk gila dalam surau tu.
Menggigil tido walaupun dah selimut ngan telekung.

Kadang2, benda yang kite expect akan jadi tu tak jadi.
Yang jadinye adalah benda yang kite tak expect.
Kesimpulannye..expect lah ape2 pun, kalau xnak jadi, xnak jadi jugak.
Hehehe.

Eh hari tu kan aku pegi makan kat Williams.
Jap aku citer kat entry baru.

No comments:

Post a Comment

Pujian