Wednesday, January 11, 2012

Williams yang....

Hari tu pergi makan2 kat kedai makan Williams.
Farewell untuk Kak Puteri.
Penah pegi? Maybe budak2 U ramai yg tau kot.

Tak tau nak panggil restoran ke ape, sebab tempat tu agak pelik.
Actually ni 2nd time aku pegi sana.
1st time pegi, kedai dia macam pondok buruk.
Sume kayu2, kedai kayu, tepi2 kayu, meja je plastik.
Pastu kaki gatal sebab kene gigit ngan nyamuk.
Dah tu xde menu lak. Blur xtau nak makan ape.
Ala2 SS2 Murni gak la xde menu, cuma Murni tak kayu. Hehe.

Kali ni pegi, tempat dah bertukar.
Dah dalam bangunan dah.
Tapiiiiii xde papan tanda name kedai tu pun.
And menu still tak de.
Pelik la aku, rasenye kedai tu laku gila.
Tapi layan je la, sebab makanan dia sume sedap2 :D

Tapiiiiiii peringatan aku nak bagitau.

Before order, tanya dulu harga n potion makanan tu.

Aku mintak Spagetti Arabiata (pergh nama...) sebab name die cambest je.
Sekali....die bagi satu dulang. Dulang ok, bentuk pinggan tapi saiz dulang.
Arghhh.
Aku fikir positive je la, maybe boleh habis kot sebab aku memang tengah lapar gile time tu.
Tapi tak bleh gak. Haha dapat makan half je.
Half = 1 pinggan.
Lagi half tu bungkus. Dapat satu tupperware penuh lak tu.
Tapi memang sedappp sangat. Lagi sedap dari Secret recepie punye.
Sekarang pun teringat2 lagi nih.
Tapi next time mestila nak makan menu lain pulak kan.
Hehehe.

Tau harga die berapa? RM30. Siot kan...terperanjat aku dengar.
Aku expect dalam RM25 je. Hehehe.
Plus ribena laici, RM total RM38. Ni pun same, satu gelas gedabak die bagi aku.
Nak suruh buat mandi ke ape.
Tapi tak pe la janji sedap n berbaloi :D

Pics amek Kak Puteri punya:


see..caye x??

kirin, kak leen n me :D

No comments:

Post a Comment

Pujian