Monday, February 14, 2011

sakittt..uhuhu!

Assalamualaikum..

Hari ni aku sangat2 sihat.
Badan rase xsedap, tekak rase loya, perut terasa penuh angin, sendawa membuak2 banyaknye nasib baik xkentut, kepala pening, xde selera makan, badan panas semacam.
Haishh..
So memang xde mood nak buat ape2 pun.
Pagi tadi nak g klas pun merangkak-rangkak. Sampai kelas lambat kul 9.20.
Slalu aku datang kul 9. Eh cam xde beza je still lambat gak. Hehe ;p

Ingatkan xnak datang kelas tadi tapi memikirkan ade kuiz, so aku gagahkan jugak.
Paksa la si Bakish ni bangun. Aih liat betol la kau ni, aku tido die pun tido skali last2 7.45 baru nak bersiap.
Tapiii tadi xde kuiz pun! Cik Megat ni kann...grr~
Penat aku study malam td dengan demam2 lagi. Huh.
Korang makan panadol actifast tu ngantuk x?
Kawan2 aku sume cakap tak ngantuk tapi apsal aku makan terus ngantuk sampai xleh nak pikir pape dah. Same goes tu kalau makan panadol menstrual tu. Memang mabuk ayam aku jadinye.



-ayam dan telur ayam-

Untuk hari ni aku just makan kuih pau kacang je kat cafe ngn air revive.
Erkk tekak aku memang xsedap. Then bila aku fikirkan pasal nasi je trus aku rase cam nak muntah.
Actually aku demam ni gara2 pegi Astro Fest yg xbest hr Sabtu tu la.
Meh aku nak citer kat next entry.


No comments:

Post a Comment

Pujian