Tuesday, February 22, 2011

urghh kenape time2 camni kau nak buat hal..

Dan demi menunaikan janji padaku, maka Nana n Megat bawak la aku pegi mkn kat Flaming Steamboat! Yeay mkn free mkn free ^_^! (sambil gelek gelek)

Before pegi snap2 dulu ambek mood..
*wajah ceriaku sebelum sakit perut*

At first, aku ingat Flaming ni kat dalam Sunway Pyramid, sbb ble aku tanye "eh Flaming tu kat mane?". Dorang cakap "kat Sunway".
Aku tanye lagi :
"Flaming tu camne?"
->"Die popular ngn steamboat. Pastu die buffet, kau makan je ape kau nak, bayar RM25 je."
"Ramai orang x?"
->"Ramai gila kau tengok la nanti. Kte kene booking dulu before pegi"

Oohhh~~

Dan kami pun sampai. Tempat die bukan dalam Sunway! Tapi kat kedai2 berdekatan Sunway.
Hahaha tipah tetipu. Restoran dia boleh tahan la besar, bersih, aircond kat dalam.
Tapi lepas da masuk situ aku rase restoran tu kecik pulak sebab ramai gila orang kat situ. Sempit berimpit-impit nasi impit okeh. Tapi layankan sajee.. (Ni kalau pegi ngn dia ni confirm die muntah darah.hahaha)

As expected, mmg byk choice of food kat situ. You name it you got it. Ade ketam, clam, kerang yang bentuk pelik2, udang besar, sotong, siput sedut, siput bla3 (banyak sgt siput tapi xtau name), meat ball, chicken ball, mushroom, pastu ade yang bentuk panda ngn starfish comel..
Nyum2 sume fresh blako!
Kitorang da dapat table terus g amek makanan. Too bad, table kecik je xdapat menampung jumlah pinggan yang kitorang amek. Hahaha tamak haloba masing2 :p




Tapiiii.......
Lepas tak sampai half aku makan, perut aku mula wat hal. Demm demm demm.
Rase kembung semacam, angin keluar tak berenti sampai aku penat sendawa,
pastu aku try gak makan, tapi rase nak kuar balik.
So aku stop kejap. Jeles tol aku tengok si Nana ngn Megat makan.
Berselera doww! Cheh =_=

Last2 Nana g blikan minyak angin. Aku da xlarat da rase cam nak cucuk perut aku kasi sume angin keluar. Haa..geram tol.
Pas da sapu2 sket pastu Nana urut blakang aku baru aku lega sket.
Tapi still xbleh sambung yang half aku makan tadi.
Yang boleh masuk pun ice cream sket, abc sket.. Yang seafood sume perut aku cakap no no dah.
I kecewa tau ngn u perut :(
Aku reda je la nak wat camne, maybe tak rezeki aku makan banyak malam tu..

Ketam!

Hye..perut sye tgah sakit,sila jgn amek gmbar~dush!

Then sampai je rumah, perut aku ni pandai lak timing, trus memerut. Aku rase sume yang aku makan hari tu kuar balik. Pas kuar toilet je aku rase lapar and perut kosong gile.
Tapi da tengah malam kan, xkuase aku nak kuar cari makan. Nak masak pun xlarat so aku tido je trus. Hahaha next time kte makan kat Flaming lagi ye MIra.. Make sure perut kau ok.



No comments:

Post a Comment

Pujian