Friday, February 18, 2011

Too sweet to believe..

Hyee...
Korang penah dengar tak lagu My Immortal? Yeah lagu lama.
Yang Evanescence nyanyi tu..

Aku kan, someone penah cakap kat aku, dia suke lagu ni.
So aku pun try la dengar. Omg.. Music dia sangat sedih, sangat feeling and the most important part, lirik dia sangat3 sedih gila babi. Touching sangat..
Ade satu time tu aku ternangis dengar lagu ni. Sedih oh :(

Someone tu penah citer kat aku pasal kisah cinta silam dia.
And ble aku hayati lagu ni, aku faham camne perasaan dia. Tu yang bleh sampai nangis tu, padahal tu orang lain punya love story. Aku plak emo. Huhu..

Hm..hari ni aku emo and depressed. Blaja satu pun tak masuk.
Nasib baik dapat wat kuiz tadi.
Oh kuiz Ethic, kitorang da dapat soalan dulu then just hafal je.
Pretty cool kan? Haha :D

Sume ni sebab aku teringat. Aku teringat Templer Park, Wangsa Walk, karaoke, archery, bla3..
And aku jadi sangat down. Down to earth. Eh.
Siyes aku tak mampu nak lupekan sume tu sorang2 dalam masa terdekat ni.
Rasa macam luka lama berdarah balik. Sakitnye tuhan je yang tau.
Tapi in fact aku memang tak boleh nak salahkan sape2.
Sekarang ni pun aku tak tau nak buat ape untuk heal kan balik hati aku ni.
Nasib baik gastrik aku da makin ok, kalau tak agaknye aku da kat hospital skarang.
Hmm..~ ;(

-My Immortal-

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

No comments:

Post a Comment

Pujian