Monday, March 28, 2011

MPG dinner- i give u 3 stars out of 5

Hye hye..
Sorry i am not in a good mood today. Someone spoils it, oh not someone, some people.
Demm you :/

Tapi still nak cerita pasal MPG boleh? Ahahaa..
So there comes the day..
Aku mintak Nana make up kan aku malam tu. janji ngan Kak Cikin pukul 7,
tapi...aku salah bajet mase.
Make up saje dari kul 6 sampai 7 lebih. Sorry la Kak Cikin saye salah bajet masa.
Patutnye start awal sikit kan tapi manela saye tau, ni first time saye make up ala2 artis :p
Sejam pun sejam la, tapi hasilnye sangat puas hati. Thanks Nana :)

Kalau nak tengok hasil make up Nana, bukak la website ni
Promote kejap.Ngee :D

Then pas amek aku, masuk UiTM jap nak amek Qia, Illy ngn Af. Plus, kitorang memang plan nak gerak sekali ngan Kak Tikah. Beselah kitorang mane tau jalan. Nak on GPS malas. Haha.

Sampai2 sane, ingatkan kitorang dah lambat, rupenye kitorang yang paling awal sampai.
Hehe tak sia-sia gak aku lambat :p

And let the pictures speak for me:

aida n me.makan time


bff ^_^


buddies ~_^ -qia, kak tikah, kak cikin, si jelita


-si jelita, illy, af, wani, qia

Ade byk lagi pic, byk gilee..tapi sume pun gambar senyum2 posing2..
Same thing, so watpe nak letak banyak2 kann..Hehe.

Makanan not bad. Nasi die wane kuning, aku lupe nasi ape tu tapi sedap la. Lauk ayam, daging, sayur campir, spagetthi and ade puding as dessert. Suke puding tu. Aku makan Aida punye skali then baru nak amik Bakish punye waiter tu da angkat. Segan pulak nak mintak balk. Heee.

Then persembahan. Mula-mula ade sorang girl ni nyanyi. Budak mane tah, junior kot.
Suare die..perh..aku rase aku nyanyi karaoke double sedap kot. Siyes kunyit (annoying).
Suare actually tak la tak sedap sangat but the way she sing tu cam main2 je. Aku rase pelik :0.

2nd persembahan, koir bahasa isyarat. Yang ni sangat best. Sangat sangat. Budak2 tu menari cam entertaining gila lah. Unique performance ;D

3rd persembahan is from a band, budak law dorang cakap. Nyanyi lagu Bila cinta, Hijau pastu ape lagi tah. Suare mamat tu...woww, mantap..mantap.. Tapi tengok muka aku rase tak ngorat pun tak pe kot.
Hehe. Tapi si bakish kate hensem. Different people have different perspective :)

So tadi aku da anta first draft report. Tak tau la bape markah aku dapat, tapi itu la effort aku.
Sekarang tengah berusaha nak buat pic programming and database. Uwaaa :(

Lupe nak cakap, terkilan die tak pegi dinner. And terkilan sebab die cam da lain sikit skarang.
Tah la. Benci jadi pathetic.
K la, nanti cerita lagi. Nak tido bye bye.

No comments:

Post a Comment

Pujian