Thursday, April 14, 2011

2 in 1

Assalamualaikum..hyeee!

Aku baru je balik dari fakulti, jumpa supervisor aku jap tadi.
Pulun ni semalam buat fyp sampai pukul 5 pagi nak siapkan database punye pasal.
Gila ngantuk kot. Pagi tadi bangun bawah mata aku ada highlight warne hitam.
So sekarang progress is 80%. Hmm..lg 20% tu part paling payah nak buat-intergrating the system with device. Ade sape2 tau? Really need help here :$

Encik Jamal tadi pun mase aku explain projek ni kat dia, nampak dia macam still blur2 gitu.
Risau plak aku. Aku datang dengan harapan dia bleh faham projek aku n backup aku time viva nanti. Hehehe..
So tadi dia tanya aku macam2. Dari la input, output then ke coding pic.
Coding? Ahaha part ni memang aku susah sket nak explain. Tadi pun gagap2 sebab aku tak study sangat coding tu. Just tau gitu je. Then aku pun bantai je la.
Lagi2 dia cakap dia xtau langsung pasal coding pic. Nasib baik, kalau tak menggelupur aku nak jawab.Huhu..

Tak pe nanti nak viva aku study balik coding tu. Kalau coding interface ngan database aku tau la sebab aku belajar. Ni coding pic, budak letrik je blajar beb. Aku bab jahanamkan litar boleh la. Ahahaa.. Tapi siyes aku rase risau yang amat sangat sekarang.

Macam mana kalau..

...examiner mempertikaikan projek aku? sebab konsep dia agak simple la sebenarnya, just bab coding tu yang payah sket.

...examiner tanya banyak soalan sampai aku xleh jawab? aku ni cepat glabah. bile glabah mula la aku blur, lupe sume ape yg aku nak explain :(

...examiner mempertikaikan coding2 yang aku buat sebab tadi aku cakap aku amek coding kat internet.tapi actually bukan sume, just coding asas pic tu ye la sebab memang tak tau kan.

...examiner tak puas hati dengan interface and output yang system aku generate?

Urghhh banyaknye kerisauan aku sekarang ni. Ya Allah...selamatkan aku :'(

Ok tinggalkan kerisauan untuk beberapa minit.
Tadi kann masa aku tengah tunggu bas nak balik umah, ade la 2 orang jejaka tunggu kat situ skali. Sorang tu kacak, tinggi, muka mix mat salleh, hehehe tapi slack sket sebab..dia ada taik lalat kat atas bibir, ala macam Halim Osman tu. So muka dia jadi macam kacak+manis=?? lupikirlasendiri.

Then aku tengok la jugak dia. Tapi tengok gitu je, muka pun muka selamba aku je la. Then dia pun tengok2 aku gak. Yes! :p Ade la beberapa kali gak tapi macam biase la, aku wat dek je padahal rase nak sengih lebar2. Mane aku nak layan kalau orang tu tak tegur aku. Hahaa.
Sekali ada satu kete putih ni berenti depan aku. Rupenye tu kawan dorang, so dorang pun masuk la dalam kete tu. Sekali aku terpandang jejaka tu, dia tengah babai kat aku sambil senyum. Aww kacaknyeee...hahaha tapi aku sempat senyum je. Baru ingat nak babai sekali. Kahkakah! :D

Dah, abis citer hepi, sambung balik kerisauan. Uhhuuu.... :|




No comments:

Post a Comment

Pujian