Monday, April 25, 2011

Pfhtttt!

Alhamdulillah, kes salah faham da settle. (Stea da settle!hehe)
Skarang hati aku sikit tenang.
Tenang sebab orang tu dah tak salah faham dengan aku lagi, n everything is clear now.
Untuk orang lagi satu, memang aku sengaja tuju kat kau.
Kau dah terasa tu memang satu kegembiraan untuk aku.
Sebab kau merendahkan martabat orang lain, and meninggikan martabat kau sendiri walaupun ape yang kau buat tu salah.
Jangan ingat diri kau tu hebat sangat sampai suke hati kau je nak mainkan orang.
Kau belum kena, so kau tak tau kan ape rasenye?
Nanti ble sampai mase kau kena, kau taulah.
Mase tu kalau kau cari aku, memang aku gelakkan kau je la.

Nampak macam aku jahat kan?
Tapi aku just nak cakap, before korang judge orang, or sebelum nak meletakkan sesuatu kesalahan pada orang tu, sila fikir 2-3 kali and selidik dulu kenapa orang tu buat camtu.
Jangan main suke2 cakap je.
Ok? Pesanan khidmat masyarakat.


No comments:

Post a Comment

Pujian