Saturday, April 23, 2011

huaa tolonglah faham kamu..

Aduss...sungguh masalah.

Aku tuju status tu utk org lain, skali...ade plak org lain yg terasa.
Padahal statement tu xde kene mngena dengan dia pun. Tp aku xtau cmne die bleh terasa.
Huhu..
Skarang aku xtau camne nak buat dah.
Blurr.
Yang aku tujukan kat die tu, biarlah, sebab memang nak tuju kat die pun.
Peduli la ape die nak cakap pasal aku, nak benci aku pun aku xkisah. Kau ingat aku ni xbenci kau la kan? Nasib baik kau terasa, sampai gak mesej aku.

Ni masalah kat yang lagi sorang ni. Mula aku xtau, tapi aku pelik tengok status die tetiba cam emo n marah. Aku ingat die marah kat orang lain, tapi bila dah fahamkan balik, aku rase memang die tu terasa yang die lah orang yang aku perli tu.
Huhu camne nak jelaskan kat kamu nih..?Pening kepala :(

No comments:

Post a Comment

Pujian