Tuesday, May 31, 2011

its not i don't know what u want but it's mine

Abes bulan ni, genap la 5 bulan aku dah break ngan my ex-lover and bermakna dah 5 bulan aku menjalani hidup sebagai insan single paling anggun. Heh.

Macam2 perasaan yang aku rase sepanjang tempoh ni. Macam2 gak aku buat untuk bertahan nak hadapi semua ni hari demi hari. Orang maybe nampak aku cam rilek je kan, tapi hakikatnya aku pun macam orang lain jugak. Banyak jugak la yang bagi kesan kat diri aku ni. And banyak jugak diri aku yang berubah.

Kenang2 balik, itu first time aku kene dump ngan lelaki. Ye la before ni aku yang dump orang kan. Sekali tuhan tu nak tunjuk, kene kat diri aku sendiri. Well, aku dapat banyak pengajaran dari situ.

Masa awal2 break dulu, hati aku masih boleh terima lelaki lain. Lagipun bila ade lelaki tu, sikit2 aku boleh lupakan ex aku tu. Tapi kisah aku ngan lelaki tu xsempat nak panjang. Dia yang bukak hati aku, and die jugak la yang tutup hati aku. Well done, anda dapat 1st prize. Haha. Time tu aku rase macam luka yang sedia ada baru nak sembuh tapi tiba2 tercucuk lagi dalam. Ha kau dah kuar dah bahasa bunga2. Siyes, sakit sangat. Tapi aku bersyukur sebab aku masih ada kawan2 yang support aku, yang sudi dengar aku bercerita, walaupun kadang2 setiap hari aku akan cakap pasal benda yang sama. Aku tau korang fedup. Sorry! ;p Tak pun aku menangis, tapi tu tak selalu la. Once in a blue moon jeee :p Itulah pentingnya kawan2. Bila saat kita gembira, janganlah lupa dorang, sebab nanti saat tak gembira kau nak cari sape? Kawan gak kan. So appreciate your friends the most!

Sekarang ni bukan aku tak cuba nak bukak hati aku untuk lelaki lain, tapi memang dah tak boleh. Lagi aku paksa, makin aku jadi benci kat lelaki. Kalau setakat kawan tu aku boleh terima lagi. Tapi once kau cakap kau suka aku, aku rase macam dah taknak kawan ngan kau dah kot. Hmm.. Kawan semata-mata sebab nak couple? Tak ikhlas betul. Aku ade kenal gak someone yang macam tu. Bila dah dapat girl lain, terus xcontact aku. Aku pun dah tawar hati nak contact kau. Dan aku menyampah. Walaupun aku banyak terhutang budi dengan kau. Huh.

Maybe aku perlukan lagi banyak masa untuk diri aku sendiri kan?
I love myself the most :)



No comments:

Post a Comment

Pujian