Saturday, May 28, 2011

Karak atau Kerek?

Semalam pegi tengok midnite : Karak.

Dari ape yang aku tengok kat trailer, citer dia mesti gempak habes la,
dengan style hantu yang scary, dengan music yang suspen abes, lagi2 KRU yang buat.
Memang semangat nak tengok citer tu sampai sanggup kelentong member aku yang ajak aku jumpa kuar makan. Sorry!!!! *-*

Then lepas tengok takdela takut sangat citer tu. Awal2 tu takut la jugak, tapi bila pelakon utama dah kuar, citer tu terus jadi tak syok.

1st, aku rase KRU salah amek pelakon la. Memangla skarang ni banyak director yang suka eksperimentasi amik newbie jadi pelakon filem, tapi amikla yang ok sikit. Ini macam tak berapa feeling sangat watak dorang tu. Jerit je lebih. Haish. Pastu paling tak boleh blah tiap kali Shahir AF tu bercakap je aku rase nak tergelak. Bukan aku je, satu panggung gelak kot. Hahaha maybe he's better as a singer.

2nd, ok KRU memang femes la bab efek gempak2 ni, tapi ade satu scene tu mase nak tunjukkan yang hantu tu hilang, efek terlebih2 pulak. Ade ke hantu boleh hilang macam style power rangers? Siyes memang gelak gila la part tu :))

3rd, jalan cerita dia aku rase kureng sket la. Hmm..maybe sebab aku expect citer tu macam lain kot. Hu3

Tapi aku nak puji la, sound system dia besh. And citer tu xde la teruk sangat, tapi rasenye macam patut bleh jadi lagi baik kot. :)

Picture of the day:

Wanie senyum seperti ayam goreng


no description.haha

No comments:

Post a Comment

Pujian