Saturday, May 21, 2011

Mission accomplish

Hey it’s me again. Hahaha :p

Ok, habis last paper 8hb hari tu, paper Ethic. Selepas bertawakal dan berdoa semoga aku tak repeat Ethic atas sebab aku terlalu banyak letak perencah time jawab, malam tu jugak aku Bakish, Qia n Arif si jejaka kacak telah memulakan misi yang kitorang dah rancang a week before tu. Hehehe.

Misi pertama, pegi canseleri UiTM. Omg tempat tu cantik and aku tak pernah tau die wujud. Nampak sangat tak pernah nak explore UiTM kan, so hari tu kita explore. Kat sebalik air yang mengalir tu ade ruang yang bleh kita lepak2 bersama kawan2 ataupun melayan perasaan sambil dengar bunyi air yang jatuh. Simple je, but nice la scenery die. So da lepak2 situ, borak2 bergurau senda sikit, and amek gambar puas2 kitorang pun move on to next destination.

Misi kedua, pegi main boling kat Ole-Ole. Yang ni tak plan kot, tapi asal terlintas kat kepala otak je time tu kita jadikan ia reality k? And guess what, aku kalah oh! Uwaaaa.. Mula2 main rase cam biasa tapi pastu kejap2 longkang, kejap2 senget. Samela macam Qia (jgn marah Qia :p) Tetiba si Bakish kent0t tu jadi terrer malam tu, strike je manjang. Ko pakai mantera ape aa kasi tau sket, aku pun nak pakai gak. Hahaha..

Walaupun aku tak puas hati dengan permainan aku malam tu, xpe, proceed to next mission. Paksa Arif pegi join kitorang karok! Oh karok adelah sukan paling best bagi aku setakat ni :p Dia cakap dia tak layan karok, tapi kitorang ingat die main2. So pakse jugak tak kira ho yeah. Then dah nyanyi baru kitorang caye, nampak nau die kekok nak menyanyi. Tapi not bad la actually kekok2 pun. Sori ye Arif, tapi next time kite boleh karok lagi kan? Hehehe ;p

Misi ke-4, Frisbee! Actually ni misi pertama tapi all of sudden jadi misi last. Tak kesah la janji tercapai. Ni first time aku main bende ni, n first time aku pegang piring tu. Best gak main, tapi mula2 tu sakit gak la. Dorang ni pun baling dengan sekuat tenaga, sampai2 kat aku nak sambut salah step pulak tu, sakit jari aku, merah2. Pastu penat nak kejar piring tu. And banyak plak care nak baling piring tu kan, payah tol nak ingat. Puas si Arif tu mengajar kitorang bleh pulak main sambil buat lawak gelak2. Hehe. Qia ngan Bakish baling kuat gak eh? Aku rase nak tangkap korang nyer piring tu susah tau tak! Tapi pape pun, memang enjoy gile la main bende tu, lepas tension :D

Habis main Frisbee jam da nak dekat pukul 5pagi. Ingat nak lepak lagi pastu, tapi kesian lak kat Arif esok die keje. So balik la. Kitorang tak kejeee.. Hehe. Thanks korang sebab ajak aku skali, kat KL ni bile ingat balik rase cam nak lepak ngan korang lagi ;D

2 comments:

  1. thanks to aku yg knl korg tmpt uh..
    tmpt aku bertapa..
    just mase uh aku jd emo jap..tau2lah nape kn..hehehe =P

    ReplyDelete

Pujian