Saturday, May 21, 2011

Lepas abis degree?

Hyeee..

Dah lame rasenye tak berblogging. Hari-hari je bukak dengan niat nak menulis, tapi asal nak taip je tak tau nak mula macam mana. Pastu tak jadi la nak menulis. So end up dgn bace blog orang lain je la. Hehe.

Sekarang aku ade kat KL, home sweet home beb, tengah bercuti sementara nak mula balik kelas. Yup, aku dah habis kelas, aku dah habis exam, aku dah habis FYP, aku dah habis DEGREE (yeay!) tapi program 3p ni je yang aku tak habis lagi. Looking forward to it soon, harap2 la best belajar nanti. Aku pun berdebar-debar gak sebenarnye, sebab akan satu kelas ngan dia sepanjang 20 hari nanti. Tak tahu ape akan jadi but I’ll try to be positive J.

Plus, nanti aku tak duduk rumah sewa dah, aku stay kat kolej. Ouh da lame aku tinggalkan alam kolej ni demi mengejar kebebasan hidup. Aceceh.. haha. Tapi mesti rase pelik sikit, ye la kalau kat rumah sewa, aku nak keluar tengah balam balik esok tengahari pun takpe, takde rules. Tapi kolej? Hmm..kene balik before 11pm. Nice, da macam kat rumah family pulak. FYI, kalau kat rumah family pun memang limit time kul 11pm. Ok la tu kan? Terjaga sikit aku ni. Hehe :D

Actually aku sangat sangat sangat sayang nak lepaskan rumah sewa tu, and mostly bilik aku yang kadang2 kemas kadang2 macam ribut taufan , time exam la selalunye (padahal..). Ye la, aku dah dapat rumah yang boleh tahan besar, walaupun dapur sempit sikit, semua kelengkapan ade, bilik aku pun complete ade katil almari rak buku sume..and yang paling penting keserasian dengan housemate, perkara paling susah nak dicapai tapi kitorang dapat capai dengan jayanya. Hehehe. Tu yang aku tak sanggup nak tinggalkan tu. Aku dah biasa dengan suasana macam tu, and aku rasa lepas ni kalau kene duduk rumah sewa lagi skali mungkin da tak dapat keserasian camni lagi. Nana, Yana, Kak Fatin n Kak Azreen, sesungguhnya saya sangat suka korang :’)

Aku akan rindu segala-galanya kat rumah tu, jadi tukang rasa kalau nana masak, main make up2 ngan nana, pegi mandi air terjun ngan nana n kak fatin, gpegi PD ngan nana, tengok wayang, belajar masak kek ngan kak fatin, gosip2 ngan yana, pegi karaoke ngan nana, yana pun penah, kak fatin pun penah, n kak azreen pun penah walaupun die baru masuk, hehe nampak nau kaki karok, buat facial ramai2…bla bla bla…Huaaa nangis jap :’)

Tapi ape pun hidup kene teruskan untuk aku cari banyak lagi pengalaman hidup. Pasni aku kene cari keje, pegi interview, then baru boleh keje, pastu nak kumpul duit pegi melancong. Tak sabanye! :D

Oh lupe nak citer, mase lepas exam aku g jalan2 tengok wayang, buat keje gila n paling best pegi becuti yeay! Next entry please!

No comments:

Post a Comment

Pujian