Wednesday, May 4, 2011

feedback Penunggu Istana, then Thor pulak!

Aku punye la bsungguh2 takut mase tengok citer tu. Ble cter kat orang pun bersungguh sampai dorang pakat g tengok. Tapi balik2 dorang cakap.."Tak seram pun!"
Ahaha mane la I tau..~
Apsal tah aku rase takut sangat. Maybe aku terlalu feeling kot tengok citer tu.
Dah la pasni aku nak tengok citer lain, tak nak tengok hantu2 lagi.

Pastu after paper Network Protocol, aku pakse sorang member aku ni teman aku tengok wayang.
Tension nyer pasal kan..minda perlukan hiburan. Aceceh..hehe.
So member aku yang poyo ni pilih citer Thor, sebab that is the only movie yang available and seat bukan stok depan skrin.
Aku mula2 cam..Thor?Apsal tak penah dengar pun? Tapi die dgn laju da pilih seat sume so aku pun bayar je la. Cheh.

Tapi pilihan tu xsalah sebab citer tu best! Hero die boleh tahan la kacak (7/10) then jalan cerita pun agak menarik. Tapi kalau korang tak suke citer macam fantasy2 ni xpayah tengok la. Sebab citer tu base on mitos je. But I like!hehehe..

Citer die pasal sorang prince dari kerajaan atas langit ni (da macam ayah pin lak.kerajaan langit) dibuang oleh bapak die sendiri sebab sikap die yang baran and sukekan peperangan sedangkan konsep pemerintahan bapak die is for peace. So bapak die buang die kat bumi. Lame2 die pasrah n menyesal, cube jalani hidup normal kat bumi. Dalam mase yang same, adik die yang jahat buat citer macam2 pasal die sebab xnak ayah die ambik die balik ke kerajaan dorang sebab adik die nak rampas takhta and nak jadi lagi hebat dari die. Tak larat nak citer sampai abes, nanti g la tengok ye :p

Lepas tu member aku ajak g karok plak, tapi mase tu da pukul 2am so aku pikir mane ade lagi tempat karok yang bukak. Quality Hotel pun sampai kul 2 je.
So pastu kitorang pun balik.. Aku tak tido pun seharian tu, pas mandi aku dok melayan YM member2 sampai kul 6 pagi. Lepas subuh baru tido. Terbaik.


No comments:

Post a Comment

Pujian