Friday, June 24, 2011

day 4: party!

Hari ni sangat tak produktif. (khamis)
Aku just training sikit pasal FFSM, pastu bos keluar, and aku takde keje nak buat.
Gila bosan.
Sooo...main game, main fb, youtube ngn bace blog.
Hahaha.


Then petang tu dorang invite aku gi farewell party kat Redbox, ade sorang staff nak resign.
REDBOX?? Hahaha mustahil la aku nak tolak kann.. :D


So kisahnye, aku sorang je la Malay girl kat situ. Yang lain sumeee chinese girls, and boys.
And ade gak Malay guys 3 orang, bleh tahan gatal tu, tapi lu salah orang beb.
Wa xde nak kasi lu can laa ~ Hehe..


So dorang pun pilih la lagu. Aku malas, aku just fikir time tu aku nak makan, pastu pukul 8 nak balik.
Malas nak lame2.
Skali lagu 1st start, dorang hulur mic kat aku suruh aku nyanyi.
Bukan suruh je, paksa ok, paksa!
So aku nyanyi la, mula2 tu agak segan.
Pastu lame2 best la pulak. Hehehe. Dorang pun semangat bersorak kat aku, lagi aku rase seronok. ;p
Ade la dalam 3 lagu aku nyanyi.
Ade sorang chinese tu nyanyi lagu Malay, sedap oh suara die. Tapi part tarik je hulur mic kat aku.
Hahahah sengal je :p
Ramai gak la yang join party tu, dalam 20 orang.
Kitorang dapat bilik vip yang besar gile tu, siap ade pentas lagi tau!
Pastu toilet kat dalam bilik.
First time masuk, jakun jap.Hehe..
Ok dah tu je nak citer :D


Pic for today>>>
































































Oh hari ni takde pic :p

No comments:

Post a Comment

Pujian