Friday, June 24, 2011

teh kurus BalqishTuzarah

Aku tengah fikir cara nak kuruskan badan dengan cepat : minum Teh Orang kampung macam Bakish buat.
Tapi tetiba terflashback balik sumthing..


Masa tu still dalam tempoh 3P lagi. 
Si bakish ni datang la melepak bilik aku, bawak Teh tu sekali dia nak minum.
Tetiba aku cam teringin pulak nak minum, memandangkan aku rasa badan aku dah semakin naik semenjak 3P ni.
Ape tak nye asik makan je, dalam kelas pun still mengunyah gak. Kan Wanie, Aida? :D


So aku pun mintak Bakish tinggalkan sikit untuk aku. Nak minum segelas tak nak sebab air tu pahit yeks.
Tapi nak kurus. Hehehe. Bakish kate pas minum maybe cirit-birit untuk sehari, or worst beberapa hari.
Aku tak la risau sangat sebab before ni penah minum gak, tapi tak efek pape pun.(berlagak gila)
Malam tu before tido aku pun minum...


Sekali around pukul 4 5 pagi aku terbangun mengejut perut sakit tetiba.
Menggelabah aku kejut Wanie teman aku gi toilet. 
Ingat abes kat situ je, but sejam pastu sakit lagi.
Before gi klas, sampai klas, tengah klas memang gi toilet je keje aku.
Banyak kali gak sampai la waktu lunch.
Pastu baru ok. Kalau tak sia2 je aku makan lunch kannn. Dah la penat. Hahaaa :p


Kesimpulannye, aku try skipping dulu la kalau xkurus gak baru minum k...


Hyee sila minum saya nescaya anda akan kurus seperti dalam gambar

2 comments:

Pujian