Thursday, June 30, 2011

Nak hon agak-agak sikit boleh?

Pagi tadi aku angin betul la dengan motorcyclists.
Ade ke patut, aku bagi signal nak masuk line kanan.
Pastu tiba-tiba punya la banyak motor nak lalu kan.Aishh.
Tu satu hal. Tak de la marah sangat.
Hal kedua, dorang pegi hon-hon aku pulak secara berjemaah.
Padahal aku ni belum masuk lagi lane tu, baruuu bagi signal.
Ini aku geram. Macam laa aku tak nampak korang wahai motor-motor sekalian
Aku masih hebat tengok side mirror kot.
Hahaha ok tu tak ade kene mengena.

Pastu masa baru keluar main road tadi. (sebelum kena hon dengan motor)
Ada la satu kereta ni.
Besar, tapi lupa nak tengok brand ape.
Dia duduk lane sebelah kiri aku.
Traffic light dah hijau.
Biasa la kan walaupun dah hijau mestila ada delay beberapa saat sebelum jalan.
Tapi kereta ni punya la tak sabar.
Dia pergi hon kereta-kereta depan.
Bukan sekali, bukan 2 kali, tapi banyak-banyak kali sampai semua driver pandang belakang.
Sakit telinga aku! Da la kete tu kat sebelah je ni weyy.. Agak-agak la.
Nak je aku bukak tingkap tanya,
"Tak tahan nak pergi jamban ke bro?"
Tapi aku tau kalau aku buat camtu mungkin aku tak sampai ofis dah sekarang ni.
Hehehe

Chill la der..Cuba sabar..orang lain pun nak pergi keje jugak :D

1 comment:

  1. sabar? hihihi tgu la ble awk dh msk dgn jln2 kt c2.awk akn tau bkn satu je org cm brader tu.belambak.hahahahaha!

    ReplyDelete

Pujian