Tuesday, June 28, 2011

Lalala merepek lagi

Lambatnye masa berlalu..
Aku rase sangat mengantuk sekarang.
Keje banyak hari ni, tapi still mengantuk. Hehe
Apelah, semalam bising kat ayah takde keje mengantuk.
Ni ad keje pun mengantuk jugak. Huf huf =.=


Semalam ntah macam mana tetiba aku rase sangat stress.
Pastu aku nampak ayah aku tengah bergolek sedap je tengok tv.
Aku pegi kat dia pastu mengadu la macam2. Macam membebel pun ade gak. 
Hahaha malu pulak bile teringat :p
Thanx ayah, you are really supportive :)
Banyak jugak sebenarnya kerisauan dalam hati sampai tak tercakap kan.. :')


Hari ni aku puasa.
Sambil makan pun boleh terlelap. Bengong je aku ni. *-*
Haa nak cakap thanx kat bonbon sorang ni sebab tolong kejut bangun sahur pagi tadi.
Rase senang ke susah? Hahaha :D


Sejak akhir2 ni rase gembira pulak.
Lalala~ bye nak tido! v(^_^)v



No comments:

Post a Comment

Pujian