Friday, June 17, 2011

result exam dan tawaran kerja.

Ok da puas merepek tadi. Hahaha :D
Sekarang update pasal life aku pulak aa.
Kalau nak tau bace, tak nak tau sudah!! Grr (cube jadi garang)

Alhamdulillah, aku dapat tawaran kerja kat Sun Pharmaceutical kat Puchong.
Ala company kecik je yang baru membangun. Ngee :D
Aku pun da accept job tu, aku pun tak tau kenapa. Hehehe.

Patut ade lagi satu interview, hari tu compay tu call aku.
Company Currier tak silap aku, operator tu cakap macam popcorn aku pun tak dapat tangkap sangat ape die cakap tapi aku malas nak tanye balik. Hoho.
Tapi masalahnye mase die call 1st time tu aku tengah drive.
So second call, die cakap die nak call balik nak schedule interview aku.
Tapi sampai sekarang tak call2 pun.
Aku anggap je la bukan rezeki aku..kan?
Haish kenape lah tawaran interview mesti nak call aku time aku tengah drive?
Yang company Sun tu pun mase die call aku tengah drive, tapi nasib la adik aku angkatkan.

Aku harap aku boleh buat kerja dengan baik, walaupun masa die terangkan job yang aku kene buat, aku lebih banyak menganga dari mengangguk.
Pape pun I'll do my best! ;D

Result exam dah kuar. Dan resultnya macam hahaharam..Kikiki.
Frust jugak sebab aku da letakkan best effort kot untuk exam last sem ni.
Tapi aku sedar, tuhan dah rencanakan yang terbaik untuk aku insyaAllah..
Mungkin best effort aku bukan best sangat pun kan? Hehe.
Tak rezeki aku kot..
Apepun aku bersyukur sebab takde paper yang fail. Alhamdulillah.. :)
Dan tamatlah pembelajaran aku kat UiTM Shah Alam.
Don't worry, wherever I go, UiTM sentiasa di hatiku. Begitu juge semua kenangan aku kat sana.
Always remain safely in my heart <3..
Eceh :D

No comments:

Post a Comment

Pujian